Tu jesteś: Strona główna » Lista kategorii » Finanse, ubezpieczenia » Banki (113) » Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy

Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy

12-200 Pisz
Gizewiusza 2A
woj. warmińsko-mazurskie
Powiat: piski
Gmina: Pisz
tel. 087 424 19 20
tel. 087 424 19 17
fax 087 424 19 21
Dni pracy
Pn - pt. 08:00 - 16:00
Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy
Oceń firmę |
Już oddałeś głos
Wystąpił błąd przy oddawaniu głosu
Twój głos został dodany
Dojazd
Mapa Google.
Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy to bank uniwersalny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami rynku lokalnego, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną, telefon oraz sieć 7 oddziałów w następujących miejscowościach: Pisz, Biała Piska, Orzysz, Wydminy, Miłki, Ruciane – Nida, Piecki, 1 Filię w Piszu, 3 punkty obsługi klienta (2 punkty w Piszu oraz 1 punkt w Rucianem – Nidzie). Centrala Banku mieści się w Piszu.

Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy oferuje klientom indywidualnym, małym i średnim firmom, korporacjom, rolnikom oraz jednostkom budżetowym kompleksową ofertę produktów bankowych.
Klienci banku mogą korzystać m.in. z pakietów kont osobistych, produktów oszczędnościowych, kart kredytowych czy kredytów hipotecznych.
Bank współpracuje z instytucjami zewnętrznymi takimi jak ARiMR oraz BGK w ramach udzielania kredytów preferencyjnych (rolnicze, termomodernizacyjne, mieszkaniowe).

Bank, jako spółdzielnia prowadzi również szeroko zakrojoną działalność społeczną i oświatowo – kulturalną. Podejmuje liczne inicjatywy, które polegają głównie na wspieraniu finansowym społeczności lokalnych. Jest aktywnym partnerem wspierającym lokalny rozwój społeczno – gospodarczy. Bank wspiera lokalne instytucje takie, jak: szkoły, szpitale, domy pomocy społecznej, lokalne stowarzyszenia i fundacje.

Misją Banku jest zrównoważony i bezpieczny rozwój dzięki zapewnieniu swoim klientom kompleksowych, nowoczesnych, konkurencyjnych cenowo usług finansowych.
Bank zapewnia swoim klientom profesjonalną obsługę i nowoczesną ofertę produktową , zachowując jednocześnie tradycyjny, polski i spółdzielczy charakter banku lokalnego.

Wartości Warmińsko-Mazurskiego Banku Spółdzielczego

1. Wiarygodność i zaufanie – Bank buduje swoją wiarygodność wobec klientów i chce zdobyć ich zaufanie poprzez stosowanie najwyższych standardów obsługi oraz indywidualne traktowanie każdego klienta. Oferta Banku jest czytelna i rzetelnie prezentowana. Bank podejmuje decyzje i działania z zachowaniem pełnej uczciwości wobec siebie, klienta i konkurencji. Wiarygodność i zaufanie klienta decydują o budowaniu długookresowych relacji i wzajemnej lojalności.

2. Satysfakcja klientów – Klient jest najważniejszy. Bank przyjmuje rozwiązania i podejmuje działania zmierzające do zaspokojenia potrzeb jego klientów. To satysfakcja klienta decyduje o stałej współpracy z Bankiem. Dlatego Bank oferuje usługi nowoczesne, kompleksowe, efektywne – dostosowane do potrzeb rynku i społeczności lokalnej.

3. Profesjonalizm i doskonalenie kadr – rozwój Banku zależy od profesjonalnej kadry, dlatego stały rozwój zawodowy pracowników jest istotnym elementem zarządzania kadrami. Organizowane szkolenia zawodowe podnoszą umiejętności i wiedzę, a te aktywnie wykorzystywane gwarantują profesjonalną obsługę klientów Banku.

Wmarket - Profesjonalne oprogramowanie sklepu internetowego